Tuesday, March 19, 2013

SUMBAT

Stop membabikan diri wahai babi
Jangan layan aku seperti bini
Nak touching sesuka hati
Aku mengaku kau memang ku sayangi
Tapi tak bermakna tak boleh tukar jadi benci
Aku dah cakap berkali kali
Tak habis habis nak menyumbat lagi?

what the hell are you doing, man?
Nak aku jadi teman?
Dengan kau yang dua puluh 4 jam macam sawan?
Kata kawan, kenapa tiba tiba macam nak mengawan?
Persetankan, Ini semua kerja syaitan.
Jangan buat kawan.
Aku pun dah bosan, bosan, bosan!

Kalau kau tak boleh nak paham jalan cerita
Perlu ke aku bercerita berjela?
Kau ingat kau siapa nak tau semua?
Nak jadi hero malaya?

Kalau aku cakap bodoh kang bergenang
Tapi dok layan perangai bangang
Tak habis habis meroyan macam gampang
Sial, kau rasa aku ada keringat lagi untuk melawan?
Aku cuma perempuan
Tapi jangan tarik aku keawang-awangan
Sebab aku ada pendirian.





No comments:

Post a Comment