Saturday, April 6, 2013

mimpi cinderella

aku seperti di awangan
minda berterbangan
akal bertebaran
hati berselerakan

pelangi di jiwa sentiasa kelihatan
mentari di hati memancar kelembutan
rembulan cinta bertautan
bintang kasih sayang bergemerlapan

biar aku bermimpi
biar aku berkhayal
biar aku berkhayal
biar aku berangan
jangan kejut daku dari mimpi indah ini

dalam mimpi ini
kita berdiri sama tinggi
duduk sama rendah
lari sama laju
baring selari

kita berlari dari bola api
meredah lautan sepi
mengelak ranjau duri
mendaki puncak tertinggi

dalam tidur
kita berpimpin tangan
pelukan erat tiada terurai
ciuman sehangat hot choc
mengenggam erat bara cinta

maka bantu aku
tolong aku mencintai cinta
merindui rindu
mengasihi kekasih
menyayangi kesayangan

dan kalau ini adalah mimpi
tolong tepuk supaya lena
tolong belai supaya selesa
tolong peluk supaya selamat
tolong cium supaya bahagia

jangan pernah kau kejutkan daku
dari mimpi terindahku
nanti jadi senandung sendu
mata hati merah meratap pilu

No comments:

Post a Comment